torsdag, april 24

Oerhört viktigt!!!
Det blir en ny High School reunion för Bevvan!!! Wiiiha. Iofs har jag inte kollat på prigrummet på jag vet inte hur manga ar, men jallafall!!! Wiiii. Kool att Brenda kommer vara med och Andrea. Hoppas de slänger in några av de gamla ensäsongshuvurollsinnehavarna som tex Claire och Emily Valentine och kanske Colin å vafförinte Jamie Walters jag menar Ray Pruit. Å så kanske han kan sjunga Hold On (känns som om han gjorde det ofta i Bevvan). Jag har sparat en intervju med Ray ur Expressen. Det var Jonna Berg som gjorde den och trots allt trotsallt tycker jag att den är lite kul, fast den är elak. Hon intervjuar liksom Jamie som om Ray och Jamie hade flutit ihop för henne hihi. A, hon typ säger att hon tycker att han är taskig mot Donna å så blabla. Jaja det var rolligt jallafall tyckte jag. Han blev arg. Han har vatt ihop med Drew Barrymore. Det får man inte glömma bort. På en sida där det står lite om RayJamies skådiskarriär blev jag hastigt påmind om the Hights. Åhhh the Hights åhhh min tvtittarungdom. The Hights var en sån där serie som gick någon halvsen helgeftermiddag på tv4. Den gick väl kanske bara något halvår/år förståsss. Ojoj nu skulle jag kunna rabbla tv-serienamn som tex Degrassi Junior High eller Picket Fences eller 2000 Malibu Road eller typ tusen andra tv-serier jag följt men det tänker jag inte göra. Gnatt.

Inga kommentarer: