fredag, juni 13

Breakfast Club å tröttma å skola
Här fanns det ju massa guck om den hära liksom klubben. Mitt namn är oerhört svårstavat. Har just vatt och genrepat. Det gick rätt bra fast Stefan och jag tycker att det är lite roligt så det finns en risk att det blir lite tonårsskrattframträdande av det. Lite trötthetsskratt kanske också. Eva kollade genrepet dåra och så skulle hon typ a träffa Elin lite efter å fika å så och då sa jag att jag också pratat med elin dåra om att kanske ses dåra och då sa eva att a elin hade sagt det till henne och då hade Eva sagt att "Ska karin verkligen med? Hon är trött, alltså verkligen trött." A typ ni hajjar fast nu är jag hemma och känner mig lite pigg. Kanske var jag lite knastrött på jobbetockså idag fast jag tror inte nån märker nån skillnad kanske Ingrid. Ingrid å jag har gått isammaskola fast hon gick där när det var Bromma Kommunala Flickskola (hon skulle på 40 års jubileum idag för sin klass) och jag gick där när det var Äppelviiiiiiiksskolan typ vanligt högstadium dåra somnu. Ojoj kolla in skolval 2002 (typ samma siffror som när jag gick där fast ändå inte för fp var inte riktigt så stort då och mp hade ett litet litet litet uppsving). Kolla också in Historik. Jag hade Fru Nordström i Sv och Eng. Undrans om Ingo också hade det. måste kolla det med henne på måndag. Ska kanske äta middag nu eller vad tycker ni??

Inga kommentarer: