måndag, augusti 4

Smyg-hetero
Förra helgen var jag på Zita på filmfestivalen Kombat som bl a Jocke anordnat. Stranger Inside var rätt bra. Åsså tycker jag inte att man ska missa Du ska nog se att det går över, väldigt söt och intressant film. Å jag håller med den här recensionen. Det hade nästan räckt med bara My.

I torsdags hade jag och ett antal vänner schlagerpicknick i Tanto. Sandra Kim var där å sjöng schämöschämölavi. Fantastiskt, men arrangörerna lät inte henne avsluta tyvärr utan lät både Charlotte Nilsson och Bröderna Herrey komma efter. Why? I don't know. Som om de kunde toppa Kimmen, va? I övrigt var det dödsvarmt, jag var lite deppig å Stefan hade en härlig tonårsfylla. "Jag sladdrar inte ens" sa han när Jocke försökte påstå att han var full. Åsså hade han sovit ute på innergården i nån buske.

I lördags gick jag parad. Det var roligt och lite konstigt. Började fundera ungefär typ lite i samma banor som Linda. Knasigast var de som stod och glodde med lite avsmak. Roligt var att gå av och kolla då och då på ekipagen. Vilka som var mest dumma i huvudet är nog lätt att lista ut. Mest hyllade var förstås Stolta föräldrar. Också roligt var att bli tvungen att smådansa fram efter någon av bilarna med musik. Varmast var solen. Den var väldigt varm.

Inga kommentarer: