onsdag, januari 21

Nya skådessspellare

Länge sedan jag var inne på Teaterhögskolans sida. Lyckades kolla nu när de precis är klara med antagningarna för 2004. Som vanlig några man känner igen och några man inte. Kul att de har hottat upp sidan lite. Den var verkligen dötrist förut.

I Malmö är de inte klara med antagningarna förrän i maj men man kan ju alltid titta runt lite på deras sida å kanske kolla in Cameron som jag spöade i teatersport för ett par år sedan (enda teatersportstävlingen jag klarade mig rätt bra).

Götets skola har jag alltid tyckt verkar lite trist. Vet inte varför. Nåväl, de är klara med sina antagningar i april så man kan väl kolla in här då.

I t-högskolan i Luleå börjar det nya studenter bara vart annat år. Inte i år. I den här skolan är de förhållandevis gamla tror jag. Om de är längre eller kortare än andra teaterstudenter vet jag inte. (Knasinfo på porträttsidorna. "Linda Wincent, Född 1975, Längd 167 cm" öhhh?)

Inga kommentarer: