söndag, september 19

Film: Lyckades genom fridarothen få gå på en "gala"-premiär i fredags. Den enda kända människan jag lyckades urskilja var Annalisa Ericson, inte såå mycket gala alltså men väl snittar och vin. Filmen som premiärvisades var Gitarrmongot, en rätt trevlig och absolut sevärd film.
En recension: http://www.bonmagazine.com/nyheter.asp?nId=246
Efter filmen sprang jag iväg och såg Eternal sunshine... Bra film även om slutet gjorde mig besviken.
På tisdag har Sthlm Film Festival förhandsvisning på Babylonsjukan. Jag var och hämtade biljett förra veckan. Det var ingen rusning direkt så det går nog bra att komma dit och se filmen även om man inte hämtade biljett på uthämtningstiden. Skvaller: Nina Wähä som spelar en huvudroll i filmen är, om jag inte missminner mig helt, den här killens ex.

Inga kommentarer: