lördag, april 30

Valborgsmässoafton
Hejhej! This is me. Jag är från och med idag tillbaka i ett vanligt liv. Har haft en dryg rep- och fixvecka och alltså försummat i stort sätt allt och alla. Premiären på Idlaflickorna gick mycket bra. När vi väl stod där med teknik och publik och allt så kändes det toppen, som att vara tillbaka på banan, som varför har jag inte gjort det här på så länge det här kan jag ju, som nu jävlar. Men sen så igår när vi skulle ha vår andraföreställning och hade så lite publik så att vi ställde in så gick jag hela dagen och kände det som vad är det för mening med det här, som vem bryr sig, som det här är sista gången någonsin jag gör en föreställning. Nåväl, nu ska vi köra på! Vi har ju en juste föreställning (som är en del i ett konstprojekt). Vill man boka en biljett så kan man alltså göra det på projektkameleontkyss@hotmail.com . Idag ska jag repa musik och valborga i Hägersten. Hinner alltså inte städa min enormt stökiga lägenhet idag. Får göra det imorgon. Och deklarera. Ojoj, har ju sålt och köpt lägenhet. Undrar om det är svårt att fylla i uppskovsblanketten. Fast jag är ju rätt bra på blanketter och att läsa instruktioner så det ordnar sig nog. Yesyes så ska jag passa på att pusha lite för Jauvetarna. De är som vanligt i final i Engelens teatersport och finalen körs måndagen den 9:e maj. Den 7:e maj har de någon form av releasefest men den får ni inte gå på om ni inte först kommer och kollar på vår Idlaflicksföreställning. Det blir ju en jättejuste helkväll, eller hur? Först Idlaflickorna 19:30 på Söder och sedan vid 21-rycket kan man komma till Javuetgrejen på medeltidskrogen Sjätte Tungan i Gamla Stan. Glömde att tipsa om att PI gick på svt igår. Såg ni den inte då så försöka hyr den någonstans. Finns jallafall på Casablanca tror jag. Ok, this is it for today. Kan slutligen inte komma ifrån att oroa mig lite för att killen som skulle hjälpa oss med biljettförsäljningen igår inte har kommit ihåg att stänga av kaffebryggaren som jag hade satt på ute i biblioteket. Det skulle ju kunna gå hur illa som helst i så fall för biblan där och den justa Södra Fot-teatern och Solidaritetshuset.

Inga kommentarer: