tisdag, juni 14

Videon till Open spaces mm
Under Marias Gbg-konsert som jag var på i fredags berättade hon (hon var på ett väldigt gott humör och berättade både det ena och det andra och pratade svenska och skojades och hade sig) att hon varit med i svensk tv under torsdagen. Ingen i publiken verkade veta vad hon pratade om. Mägnös hade hon varit hos sa hon. Nu när jag googlade lite lagom ospecat hittade jag ett nöjessvep på Svt som inte var det hon snackade om, men ändå... Här finns en liten snutt av en video för Open spaces. På Barking Stars finns det några små bilder från alla MM-videosarna som finns, alla vilka jag inte sett frutom Show me heaven förståss. Kan man hitta de härna videosssarna i sin helhet någonstans? Nån som vet?

1 kommentar:

Karin sa...

Det känns som om det är jag som ska svara. På fråga A och B svarar vi: vet inte.
Karin P | 06.15.05 - 4:53 pm


men varför vet du inte varför?? vem vet då ra???
Karin | Homepage | 06.18.05 - 12:19 am