torsdag, augusti 18

Stockholm International Film Festival
Det känns lite som om Stokholms filmfestival har bytt namn från Stockholm Film Festival till Stockholm International Film Festival. Kan det vara så? (Är detta intressant för någon människa?)
Nåväl, idag började deras utomhusbiofilmvisningar. Dessa kommer att hålla på den 18-21 augusti i Tanto. De filmer som kommer att visas/har visats är: In the mood for love, Casablanca, Amelie från Montmartre och Steamboy. Steamboy har jag inte sett så det kanske jag ska göra.

Månadsvisningar: Augustivisningen kommer jag att missa för då gör jag en spännande resa till en spännande stad i västra sverige. Visningen är på Skandia klockan 18:30 den 30:e augusti. Filmen är Zozo. Septembervisningen av Crash däremot, klockan 21 den 5:e september på Sture, tror jag att jag ska kunna gå på.

Inga kommentarer: