torsdag, oktober 6

Tom, Katie, Oprah
När jag var på väg hem från jobbet idag slog det mig, neeeeeeeeeeeeeej liksom. Jag hade glömt att spela in Oprah. Jag brukar inte se Oprah. Jag tycker oftast att det är ett obehagligt program. På senaste tiden har jag märkt, under de minutrar jag sett prögrammet, att de har dragit dit någon slags suddeffekt på Oprahs och gästernas ansikten så att de ska se helt fräscha och orynkiga ut. Det gör programmet lite extra läskigt. Alla ser ut som någon slags rymdvarelse. Idag hade jag tänkt spela in Oprah då ra och detta eftersom jag sett i Svenskans tv-bilaga förra fredagen att Tom Cruise skulle gästa idag. Jag antar att detta är det beryktade "Tom berättar om hur galet förälskad han är i Katie Holmes och börjar hoppa i soffan"-programmet. Jag hade laddat i en vecka. I tv-tablån för idag ser det ut som om det ska vara en repris imorgon men jag kan inte hitta den i morgondagens tv-tablå.
Min main-skvaller-source (nä, jag är inte så bra på skvaller som jag skulle vilja vara) Aftonbladet rapporterar om att det ryktas att Tom och Katie väntar barn.

Inga kommentarer: