tisdag, november 22

Hallå där Erik S!
Precis som Charliottes (jag vet att jag stavade fel men jag tyckte det blev fint) Hallå där! i SvD verkar inte Eriks, från i torsdags var det väll, dyka upp på nätut. Nåväl, jag vill bara berätta att ag läste den. Den handlade förstås om Bloggforum som jag inte kunde gå på eftersom det är filmfestival. Jag blev lite avis på alla er som var där dock när jag tittade in lite hastigt på Elverket mellan Festival och Mary. Jag hade mycket kortare tid på mig mellan dessa filmer än jag trodde jag skulle ha, jag cyklade och det hade börjat snöa (vilket det alltså alltid gör när det är Sthlms filmfestival). Inne på Elverket var det varmt och mysigt och alla blirgers såg snygga och avslappnade ut. Man kan läsa om hur brälformum va t ex hos Mats, som jag trots allt inte lyckades träffa på Elverket, å förstås hos Eriki.

Inga kommentarer: