torsdag, januari 5

Hellououv 2006 igen! Mitt postande på senaste tiden, typ det senaste året, tycker jag har blivit typ lite mer kortfattat, ganska ospännande och rätt så upprepande. Typ så här förutser jag därför att en sammanfattning av allt som jag blirgar 2006 förutom det jag skriver om mina å mina närståendes uppträdanden och mediaförekomster kan komma att se ut: AB Kjol & Bralla, Maria McKee (hon har uppdaterat hemsidan i dagarna, ni vet det va?), Oscarsgalan (Jon Stewart hostar), melodifestivalen och ESC, Franska öppna (håll koll på Hingis comeback annars måste jag göra det åt er), Fjällbacka, Kurt Vonnegut, Filmfestivalen, hm, Parkteatern kommer jag nämna å kanske någedokusåpsrelaterat och kanske Håkan H och X-Men 3 förstås... något mer..? Hey fresten, jag har fått en väldigt fin Miró-kalender av mina syskon i julklapp så jag kommer att vara oerhört organiserad i år.

Och, missa inte att läsa Martins filmresereportage i Kapten Stofil nr 21!

Inga kommentarer: