onsdag, juli 19

Som vanligt på sommaren åker jag nu iväg och tittar på havet. (I år kanske det blir så att jag mer tittar i mina B&I-böcker än på havet, men i alla fall...) Är det någon som undrar hur det ska gå för mina tomatplantor när jag är borta så kan jag lugna er med att berätta att trädgårdsmästare nors har lovat att komma och vattna dem lite då och då. Angående min föregående postning är det kanske bäst att förtydliga att det är en hyllning. Jag vet att jag ibland uppfattas som mer ironisk osv än vad jag är. Ett par intressanta skivsäpp till hösten (utöver Les Issambres) blir Flower Clans debut och MMs liveskiva. Les Issambres-inspelningen har gått bra. Trots vissa smärre hårddiskproblem. Till hösten planeras ett nytt Les Issambres+Moljebka Pvlse-sammarbete. Ha en skön fortsättning på sommaren!

Inga kommentarer: