onsdag, september 13

På TV
Ikväll klockan 22 på tv3 börjar Weeds, en serie om en förortsmamma som blir langare. Jenkligen känns temat liksom t ex det i Sopranos som lite för mycket åt det omoraliska hållet för att jag ska tycka att det är kul (aj äm sötch a moraltant) men jag tänker ge ren en chans för coolintllellectual och välskådespelande Mary-Louise Parker. (((På ett så här dödslångthållifrån (typ sweeden) känns det som ett bad move för Billy Crudup lämna coolintllellectual MLP for träigClaireDanes (speciellt som MLP var gravid) men vad vet jag mitt gamla fnisk))). Innan Weeds börjar är det första avsnittet av 6:e säsongen av Top Model. (Gå inte in där om ni inte vill bli spoilrade. I USA är de inne på säsong 7 tror jag, jallafall snart.) Vill man läsa dödsroliga recaps av alla TopModelavsnitt så kan man göra det på Television Without Pity.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken otroligt stor mun MLP har! Jag känner inte igen henne alls men jag såg att hon var med i Stekta gröna tomater, var det hon som var klädd i herrkläder och var lite cool? (Fanns det någon sådan karaktär i den filmen? Jag såg den på TV för kanske 100 år sen...)
/Karin P

Karin sa...

Nä, det var Mary Stuart Masterson. MLP var den lite mesigare tjäjun.