måndag, oktober 9

"...in Stockholm they light a candle for me..."
Yes, jag har fått den levererad till mig nu. MMs liveskiva dåra. Den är ju bra liksom. ((Fast alla verkar inte tycka det :))). LAamerikanerna skrattar lite åt oss ståckhålmare när MM berättar hur vi beter oss som publik, men hon verkar ju gilla oss för re, typ. Om det fortsätter att vara så när Les Issambres repar akustiskt att the Horror the Horror drar igång i rummet bredvid så kommer jag ha tränat upp mina halsmusklus så att jag nästan kan komma upp MM-klass snart. Det ni.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var väldigt vad neggig nummer 2 var. Jag trodde först att det var från svt så det tog en stund innan jag hajade varför den var på engelska. Jag tyckte att vi var lite väl andäktiga sist på konserten, på ditt citat kanske hon också tycker det...
/Karin P

Karin sa...

Jo, det var nog så va? Jag tror att det var det som gjorde att jag var lite besviken på konsiertosen också.