tisdag, oktober 10

things to do
Anneè Olofsson ställer ut på Mia Sundberg Galleri på Skeppargatan 39 tom den 3:e november. Låt mig inte missa det. Fotokonst, glöm inte att checka Newsweekartikeln om Annie Leibovitz. Och glöm inte att köpa nya boken. (Eller ska jag önska mig den i julklapp? ((När ska jag hinna börja på mitt fotoprojekt?))) Jag får inte glömma/missa att se Alkestis på Unga Klara. (Det är spännande att jag avskydde Bröderna Mozart så mycket när jag var öööung och att jag nu gillar all Osten-teater.) I slutet av Babel, som jag av en slump såg lite på idag, sa rom att i nästa vecka blire intervju med döwonänoonly Kurt Vonnegut. Missa för allt i världen inte det! Just ja, bidragen är tydligen utsedda (?), uttagna (?). *Snark* Ingen har fresten headhuntat mig än.

Inga kommentarer: