onsdag, januari 30

Live at the BBC
Jo, det sägs att en gammal MM live-inspelning släpps på skiva idag. Går t ex att beställa från Amazon. Oh well, "Hennes tillnyktringsprocess tog sju år" som det står i DN hör inte på något sätt till den officiella (eller inofficiella?) historien. Tror att det ska vara typ blev dumpad av skivbolag, träffade man, gifte sig, häng around doing stuff (grejer inte knark alltså), liksom. Kanske fanns det en dricka sprit-perioden, men kanske snarare innan hit-skivan.
Hos Barking Stars kan man läsa pressreleasen förresten. Och här ett förtydligande till en årsbästalista.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Methinks aj haff to gett this record. Det är liksom ett tidigare jag hos både Maria och mig som kan belysas då. Har'u beställt?
/KP

Karin sa...

Nope, not jet. Haru? Jag lyssnade på Late December idag och börjar tycka att den är bäst. Kände mig lite rädd för det där gamla men jag antar att jag måste köpa den jallafall.