söndag, maj 11

Plejset
Roquebrune Sur Argens sida har uppdaterats och uppfräschats rejält sedan jag var inne på den senast. Finns fina bilder på och info om plejset, ni vet. Härifrån har jag också plockat den nya webkammmen som jag länkar till till vänster. Jag låter länken till Port des Issambres webcam ligga kvar så länge. De länkar inte längre till den från sin sida och fn verkar min fireföx krascha så fort jag försöker gå in på den, men men den verkar liksom fungera ibland så jag låter som sagt den ligga kvar så länge... Kanske tills imorgon.
Hära finns en ytterligare juste turismossida om villen vi gillar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nice!!! Byn såg verkligen pittoresque ut.

Men hör Roquebrune ihop med Les Issambres? Förstod inte det där riktigt...
/DA

Karin sa...

Jepp, på något sätt. Öh jag får försöka kolla upp exakt hur grejerna hänger ihop jijenkligen.

Anonym sa...

Förresten, har upptäckt att det finns flera Roquebrune i la France samt med annan stavning: Roquebrun, etc...
/DA

Karin sa...

Aha, jag greppar. Tänkte du på någon annan speciell Roquebrune i din förra fråga? Kanske på atlantkusten?