lördag, september 13

90210 igen

Jorå, nu har andra (eller förresten snarare tredje eftersom det första avsnittet var ett dubbelavsnitt) avsnittet av 90210 visats i Amerikat. Jag kom just på en spännande grej som jag glömde att anteckna i förra veckan nämligen det att Liz Phair har varit med och gjort music till serien. Viktig och bra info, va? Jepp och sen kan man på nätut läsa sig till att Kelly-figuren blir kvar ett tag men inte Brenda. En annan hoppas på mer av gamla bevvis-figurer. Kelly-figurens sons pappa är en kille som Kelly-figuren har massa historia med från hajskool. Borde kunna vara Brandon, Dylan eller Steve dåra. Har jag glömt nån? Med tanke på den stora blonda kalufsen skulle man kunna gissa på Steve fast med tanke på faderns totala frånvaro är Dylan kanske mer trolig. Å sen finns det vissa grejer som pekar på Brandon. Nåväl, i den här forumdiskussionen släger någon in John Sears i diskussionen. Hallå, vicket antiklimax vore inte det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Olá!
Vem som är pappan är dock ingen hemlighet längre, vill du veta? Jag kan skicka dig länken viss du vill... eller så kan jag skriva hans initialer...:-)
/DA

Karin sa...

Tack tackilack men, jo, jag har kollat upp det.