onsdag, maj 4

Bloggforum 2.0
Åh, nu ska Erik och Stefan Geens arra ett nytt Bloggforum. Kanske borde jag gå. Den 28.e maj e re. Missade ju grejen förra året. Känns lite småläskigt dock med så mycket workshops å så. Jag vet ju ingenting om bloggar och vad man har dem till eller vad jag har min till.

Pseudointervju med Karin
Karin: Vad är en blogg.
Karin: Hmm, tja, det är väl en en en. Vet inte riktigt.
Karin: Vad ska man ha bloggar till?
Karin: Jaaa du, det får du bestämma själv.
Karin: Varför bloggar du?
Karin: För att. För att. Veeeeeeeet inte!
Smock! Krasch! Bang!

Det allra bästa med bloggforum vore väl att få chansen att hänga med den fantastiska killen Erkiperki, men med tanke på hur många som antagligen kommer att vara där så blir det väl inte så mkt häng med honom... Jaja, å så skulle jag säkert lära mig en massa också (och/eller känna mig lite dålig). Å så är ju Anna med och snackar... Hittade fresten en kul bloggare som jag som blogganalfabet inte kände till tidigare bland debattpaneldeltagarna.

1 kommentar:

Karin sa...

Jaaa, hur svårt är det egentligen att sitta i en publik? Har anmält mig nu
Karin | Homepage | 05.06.05 - 9:41 am | #


Jag har också anmält mig. Vi kommer alltså att ses igen. Och nu vet vi vilka vi är.
Mats Andersson | Homepage | 05.09.05 - 5:50 pm | #


Åh, vad trevligt! Tur att jag anmälde mig då ra.
Karin | Homepage | 05.09.05 - 10:06 pm | #