onsdag, maj 4

Det var inte jag
Thomas D har skrivit (och givit ut?) en roman som heter Det var inte jag! Den 24:e maj har han releaseparty på Tranan. Inbjudna till releasepartyt är 257 st Jonas och 232 st Maria som bor i Vasastan. Som bekanting till Thomas har jag också blivit inbjuden. Som biljett måste man, om man inte heter så, ha med sig någon som heter Jonas eller Maria så som huvudpersonerna i boken. Åh, jag vill ju gå. Känner jag någon Maria eller Jonas som finns i Sweden? Hör av dig om du vet att du känner mig och heter på det där sättet. Med tanke på att det finns ganska många fler Maria än Jonas i Sverige så är det väl störst chans att de flesta som behöver en person som biljett får med sig en Maria. En kortintervju med Thomas finns i Metro från den 28:e april på sidan 2.

Inga kommentarer: