söndag, juli 17

America's next top model
Yes, dokusåpaträsket igen. Varje gång det börjar en ny säsong av [klicka inte här om du inte vill veta vem som vinner] Top model (America's inte det där uschliga svenska) på TV 3 så tänker jag att det är en ovanligt fånig idé och att jag inte tänker se det. Sedan lyckas jag se slutet på ett antal repriser och så är jag plötsligt fast! Det är en härlig dokusåpa. Alla klagar och gråter skämmer ut sig och några är samtidigt coola och alla är väldigt mycket som människor och man kan som vanligt lära sig ett och annat om mäskligt beteende, and we need that. Nuv är det inte så långt kvar till slutet på serien och jag råååkade alldeles nyligen googla lite och vet därför förstås vem som vinner osv. Nåväl, jag lyckades hålla mig ganska länge innan jag gjorde det och både före och efter mitt eget spoilerande så hejar jag på Kahlen och Brittany. På Television Without Pity kan man läsa roliga sammanfattningar, eller vad det nu kan tänkas heta, av alla avsnitt.

Inga kommentarer: