tisdag, juli 12

McKee bootleg måste ha hur gör man och lite texter och bild
Slösurfade härom dagen och hittade då en krönika i Sonic från 2002 om två Maria McKee-bootlegs. Jag insåg att jag nog absolut måste ha båda dessa. Mitt problem är nu - hur gör jag? Jag har aldrig skaffat någon bootleg förut. Var får jag tag i dem? Kanske kan Bas-Voland hjälpa mig?? Han är väl som expert??? Måste ha!

Såg sedan också att LittleDiva har vaknat till lite lite. Man kan nu hitta texter till några av låtarna på Peddlin' dreams. Det är bra. Oftast vill man veta vad det är Maria sjunger. Ganska så riktigt bra texter ofta.

Å så finns det nu några bilder från Manchester-konserten den 22:a juni hos Barking Stars. Maria har ngt mer smickrande kläder än vad hon hade i Sthlm och Gbg.

Just ja, Life is sweet är en underskattad skiva om det var ngn som undrade.

Inga kommentarer: