söndag, augusti 7

Lite succéartat

Nymim
originally uploaded by Issambre.
Lite succéartat
KEKELEJFS halvtimmeslånga nymimsföreställning Petra von Kants bittra tårar (fritt efter Fassbinders film) verkade falla i god jord. Premiärpubliken på Kjol och Bralla verkade väldigt glad och även de två föreställningarna i Gallerian blev uppskattade. Arrangörerna var mycket nöjda. De fick flera frågor om oss, vilka vi var, vad vi gjort förut, om vi skulle spela mer osv. Många stannade till och tittade och vi fick en hel del tillrop. Den coolaste grejen var nog efter den sista Gallerianföreställningen när ett litet gäng rockiga små tonårskillar helt oironiskt ropade "Vad bra ni var" till oss när de gick därifrån.

6 kommentarer:

dinajel sa...

jag såg den föreställningen! jag tyckte den var bra. efteråt var det en av mimarna som pratade [sic!] med mej. hon var snäll och hade rött läppstift. hon följde mej till ett förråd. där gick hon till vänster. jag gick rakt fram.

Karin sa...

Försöker du berätta för mig att du är tillbaka i stan och att du vill ha ditt LesIssambresvykort?

Karin sa...

Tack för att du kom och tittade förresten! Jag tycker att vi så här i vår andra (eller sjuttioelfte) andning börjar bli riktigt bra.

dinajel sa...

haha. det var du som sa att du skulle ta med dej vykortet till föreställningen och ge mej där. men det känns lite som att ett vykort är blaha blaha jämfört med KarinLiveAndKicking.com liksom. (inte för att det inte uppskattas med vykort. trist bara att syster din hade kastat bort min adress, eller hur det nu var... ;)

Karin sa...

jag tror faktiskt inte att jag skyllde på min syster för det var jag! det var mitt fel! jag hade inte skrivit ned din adress i min adressbok. jag tog med adressboken för att kunna skicka ett vykort till dig och så hade jag bara din gamla lappisadress i den.

dinajel sa...

ja, jag vet att du inte skyllde på din syster. som jag minns det från ditt TREVLIGA och ROLIGA telefonsvararmeddelande så var det "nån konstig omständighet" eller så, som var förklaringen, men att det i vilket fall "inte var ditt fel". men nu gjorde du alltså en hel pudel. fint gjort! du är en kvinna med hög moral (och så nåt om din vandel).