söndag, augusti 7

Nya kommentarer
Jag har nu lagt till Bloggers kommentarfunktion på den här blirgen. De gamla kommentarerna kan man än så länge se om man klickar på det som nu heter "HaloScanKomment". Skriv helst inga nya kommentarer där vettja. En orsak till att jag inte vill fortsätta använda HaloScankommentarerna är att om man är en snåljåp så som jag är och kör gratisgrejer så försvinner kommentarerna från HaloScan-kontot efter ett tag. Säg till om Bloggerkommentarsfunktionen fungerar för dåligt.

5 kommentarer:

dinajel sa...

öh. kommentarerna fattar jag inte riktigt. på en post så stod det att det skulle finnas två kommentarer, men det fanns INGEN.

VAR FANNS:

- KOMMENTARERNA
- VAR FANNS DOM?

dinajel sa...

jasåååå. man måste klicka på "post a comment" för att kunna läsa kommentarerna. VAD LOGISKT.

Karin sa...

Jag jobbar på det. Det såg så himla fult ut när de la ut sig på sidan å så men jag ska fixa det jag lovar idag

Karin sa...

Kolla, det är inte snyyyyyygggt nu heller och ganska knasigt när det öppnas ett fönster när man ska lägga till en ny kommentar. Jag hinner inte det hära nuuuuuuuuu. Jag måste plugga och så måste jag fixa resa och boende i Borås åt mig och mina slöa pluggkompisar.

dinajel sa...

oj! nu är det jättebra! man ser kommentarerna direkt om man klickar på "kommentarer", men man får fortfarande upp den lilla popup-rutan. bra!