tisdag, augusti 2

Tillbaka i Stockholm!
Hjehjehej på er. Nu är jag tillbaka i Stockholm efter en härlig vecka med the Henning Mankell Club i Nice och efter några dagar på det finaste stället på "bästkusten". Denna postning är mest ett litet test eftersom Bloggers bloggargränssnitt, alltså det jag har framför mig på skärmen just nu när jag skriver det här, ser lite smålustigt ut. Min plan för augusti är att jag ska fasa ut Haloscankommentarerna och börja använda Bloggers egna eftersom en funktion för sådana faktiskt finns. Å så ska jag fylla mitt Flickr-konto med spännande bilder som tagits med min nya Nikon.

1 kommentar:

Karin sa...

Välkommen tillbaka!
Martin K | Homepage | 08.03.05 - 8:55 am


Tack ska du ha! Du får berätta allt om Rochefort när vi ses.
Karin | Homepage | 08.03.05 - 11:50 am