söndag, oktober 30

Söndag, söndag och onsdag
Idag är det några spännande lådtrummare som ska frukostspela på AB Kjol & Bralla. Jag ska förstås gå dit. (Jag är numer stammis så till den milda grad att jag t o m tror att ägarna kanske blir förnärmade och arga på mig om jag inte dyker upp.)

Nästa söndag, den 6:e, spelar Les Issambres vårt lite mer akustiska set. Klockan tolv tror jag att vi börjar. Det kostar inget men man får gärna köpa en frukost så att man har något att sysselsätta sig med när man lyssnar, öh eller nåt. I alla fall då ra så kommer vi ha vår flöjtist med oss. Vi tågar in Janne över hegen så att vi ska kunna repa ihop någon gång innan vi drar till Espania. Jag försöker mig på congas. Pelles bas kommer att vara linad. Stefan har sin vanliga fina gitarr. Är det så att Tomas kommer att vara med så blir det rejält trångt i fönstret/scenen.

Onsdagen efter detta, den 9:e, spelar Les Issambres på en Midweek sessionString tillsammans med Two Times the Trauma. Då har Janne åkt tillbaka till Gbg. Antagligen kör vi congasversionerna av låtarna. Förhoppningsvis kan Tomas leada guitar den kvällen. 30 kronor kostar det.

Inga kommentarer: